Cine ma ajuta cu realizarea unui eseu argumentativ despre alegerea profesiei de medicina ? :o3

2
poate in medicina
In primul rand incepe cu definirea acestei profesii- mai exact ce inseamna medicina si apoi cateva argumente.
Medicina este o ramură a științelor biologice care are ca scop pe de o parte studiul corpului omenesc și al funcționării lui, pe de altă parte - pe baza acestor cunoștințe - conservarea și restabilirea sănătății.
In general, majoritatea dintre noi a spus macar o data cand era mic, ca vrea sa devina medic. Fie influenta parintilor, fie gandul ca poti salva nenumarate vieti, acestea sunt doar cateva din motivele pentru care un copil poate visa o cariera in acest domeniu, si anume medicina.

Răspunsuri

2014-06-08T19:08:28+03:00
                                                    Ce insemna sa fii medic?
 Fiecare persoana isi doreste de mic copil sa  lucreze la un momendat ca  medic, politist sau alte meserii . Medicina are un rol importanta in economie deoarece indiferent de persoana fiecare o data si o data trebuie sa merga sa faca un control de rutina .
 In primul rand, sa lucrezi  in domeniul medicinii nu insemna doar  sa umbli cu o siringa si sa faci acele injecti pe care de mic copil le faci , sa fii medic insemna sa te implici in fiecare caz sa stii cum sa iti tratezi pacientii si sa stii cum sa relationezi cu ei .
In al doilea rand, nu fiecare persoan poate devenii medic o data ce ai ales acest drum trebuie sa te dedici cu totul si sa iti asumi orice pas facut ,orice greseala , fara a te da inapoi . 
In concluzie , fiecare persoana isi alege domeniul in care doreste sa lucreze si mai ales daca este in domeniul medicinii se implica  cu mai  multa dragoste 


3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T19:15:45+03:00
        Dupa parerea mea meseria de doctor mi se potriveste cel mai bine. Dintotdeauna mi-am dorit sa practic aceasta meserie si nu mi-am schimbat dorinta cu trecerea anilor.
        In primul rand sunt o fire sociabila, ce sare mereu in ajutorul celor in nevoie.
        In al doilea rand consider ca sunt  foarte tare si nu mi se face rau la vederea sangelui. Imi doresc foarte mult sa alin suferintele bolnavilor si sa le prelungesc viata daca se poate si tehnica imi permite.
        In concluzie consider ca sunt foate potrivita pentru aceasta meserie. 
5 4 5