Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T18:20:20+03:00
Eu consider ca trebuie sa te impui ca sa ii convingi pe ceilalti din jur, dar asta nu inseamna neaparat ca ai dreptate, insa daca o spui cu incredere in tine si ceilalti vor ajunge sa te creada.
7 4 7
2014-06-08T18:26:26+03:00

cum ar fi sa lupti pentru dragostea sa nu dai inapoi sa mergi inainte si orice s-ar intampla sa iubesti mereu.


1 5 1