Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T17:52:10+03:00
Poți să desenezi în creion peisaje din natură,dacă folosești cărbune în formă de creion și ești talentată la desen,iese o adevărată capodoperă,iar dacă te referi la portrete umane,poți să îți faci autoportretul,sau portretul unei prietene,a unui/unei cântăreț/cântăreață pe care îl/o apreciezi,a unui/unei sportiv/sportivă,a unui membru din familia ta...
Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
3 3 3
2014-06-08T20:41:29+03:00

-autoportret

-portretului unui prieten

-portretul unui coleg

-portretul unei prietene

-portretul unei rude

-portretul unui actor

-portretul unui pictor

-portretul unei colegi

-portretul unui profesor

-portretul unei profesoare

1 5 1