Suma a trei nr.este72.Al doilea nr.este de trei ori mai mare decat primul,iar al treilea cat cele doua la un loc.Afla cele trei nr.

2
a + b + c = 72
b = 3 · a
c = a + b ⇒ c = a + 3·a
a + 3·a+ a + 3·a = 72 ⇒ 8 · a = 72
a = 72 : 8
a = 9
b = 9 · 3
b = 27
c = 9 + 27
c = 36

Răspunsuri

2014-02-04T21:40:43+02:00
X+3X+(X+3X)=72
8X=72
1 = 72/8 = 9
2 = 3x9 = 27
3 = 9 + 27 = 36

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T22:43:37+02:00
 a + b + c = 72
b = 3a
c = a + b
1 + 3 + 4 = 8 ( segmente egale )
72 : 8 = 9 ( a )
b = 9* 3
b = 27
c = 27 + 9
c = 36

Sper ca este bine si ca te-am ajutat.
( Ps : Am pus si o poza cu desenul :* )

1 5 1