1.Construiti propozitii in care substantivul ploaie precedat de prepozitia de sa aiba functiile de atribut substantival,nume predicativ,complement indirect,complement de agent si complement circumstantial de cauza.

2

Răspunsuri

2014-06-08T16:39:51+03:00
Uite apa de ploaie. atr subst
Apa este de ploaie n.pred
Mi-e frica de ploaie Ci
E insotit de catre ploaie c de agent
Nu vine fiindca-i de ploaie  c de cauza
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T16:40:21+03:00
Stropii de ploaie ne-au racorit(atr subst prepozitional)
Aceasta este ploaie(nume predicativ)
Noi vorbeam despre ploaie(complement indirect)
Inundatiile provocate de ploaie au stricat recoltele(complement de agent)
Am fost opriti acasa de ploaie