Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T16:08:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cati l incap intr-un bidon?
Notez capacitatea unui bidon cu x
16x=15x+5l⇒ x=5l 
Cati l incap in 7 bidoane?
7*5l=35 l
3 3 3
2014-06-08T16:36:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca in 16 bidoane incap cu 5l mai mult decat in 15 bidoane ⇒ intr-un bidon incap 5 litrii
5x7=35(litrii incap in 7 bidoane)

2 3 2