Cine imi poate face si mie caracterizarea pe larg a personajului Domnul Lefter din Doua loturi de I.L.Caragiale? VA ROGGGG! ESTE FOARTE URGENTTT!

2
Lui ii surade ideea de a se imbogati pe neasteptate, desi initial este sceptic in privinta castigurilor.Gasirea lozurilor devine pentru el o obsesie, fiind gata sa renunte chiar si la slujba.
Dupa ce isi aminteste ca a pus biletele in jacheta el devine violent, brutal si intra in conflict cu toti, indiferent ca e vorba de sotie, de prieteni de dusmani.El se comporta astfel deoarece este suspicios si are impresia ca nimeni nu doreste sa devina bogat.
Comentariul a fost şters
Are si momente de generozitate, insa o generozitate interesata, caci ofera o parte din posibilul castig capitanului Pandele si comisarului Turtureanu pentru ca i-a imprumutat bani ca sa cumpere biletele la loterie respectiv pentru a-l ajuta in gasirea biletelor .El evolueaza intre speranta si disperare si apoi trece de la deznadejde la explozii de furie: tipa la sotie, sparge farfuriile si le bate pe chivute.
sper ca te-am ajutat(st incepator!)

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-08T15:39:12+03:00
D.lefter: -este personajul principal al operei  ; -este un mic functionar si un slujbas al statului neinsemnat  ; numele sau lefter sugereaza saracia,lipsa banilor   ; meincrezator in sansa de a castiga,pesimist   ; gasirea biletelor devine o obsesie  si d.lefter se afla intr-o permanenta agitatie,neliniste   ; este violent si intra in conflict cu toti   ;   
sper sa te ajute cumva,il mai dezvolti tu cu citaTE
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T15:49:28+03:00
Domnul Lefter Popescu: -este personajul principal al operei  ; numele sau lefter sugereaza saracia,lipsa banilor   ; meincrezator in sansa de a castiga,pesimist   ; gasirea biletelor devine o obsesie  si d.lefter se afla intr-o permanenta agitatie,neliniste   ; este violent si intra in conflict cu toti   ;   
1 5 1