Mama a cumparat patru litri de lapte.In fiecare dimineata, fiecare dintre cei patru membri ai familiei bea 250 ml lapte.
Pentru cate zile ajunge laptele cumparat?Cat lapte este necesar pentru o saptamana?

2

Răspunsuri

2014-06-08T15:13:12+03:00
1 litru lapte=1000 mililitrii.
4 litrii=4000 mililitrii
4000:250=16
16:4=4 ⇒ laptele ii ajunge pentru 4 zile
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T15:21:46+03:00
4l=4000ml

4*250=1000ml beau toti membrii familiei intr-o singura zi

4000:1000=4   pt 4 zile le ajunge laptele

pt o saptamana 1000*7=7000ml=7l
6 3 6