Mama a cumparat patru litri de lapte.In fiecare dimineata, fiecare dintre cei patru membri ai familiei bea 250 ml de lapte.
Pentru cate zile ajunge laptele cumparat?Cat lapte este necesar pentru o saptamana?

2

Răspunsuri

2014-06-08T15:08:54+03:00
4*250 ml=1000 ml= 1l bea cei 4 membri ai familiei pe zi
Rezulta ca 4 l ajung pentru 4 zile iar pentru o saptamana trebuie 7 l
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-08T15:10:57+03:00
 4 l = 4000 ml
1. Cat consuma cei patru intr-o zi ?
   250x4=1000 ml
2.Pentru cate zile ajunge laptele ?
   4000:1000=4 zile
3. Cat lapte e necesar pt. o saptamana ?
   1000x7=7000 ml = 7 l
5 4 5