Bunica a pregatit penru iarna suc de rosii, pe care l-a pus in 12 sticle de cate o jumatate de litru si in 10 sticle de cate 1 litru.
Cati litri de suc de rosii a pregatit bunica in total?Dar centilitri?

2
1/2l.....12 sticle
Scz am apasat enter din greseala
0,5l.....12 sticle => 12*0,5=6l 1l........10 sticle =>1*10=10l 6+10=16l de suc de rosii 16l=16*100=1600cl (centilitri)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T14:42:53+03:00
12:2=6l sunt in sticlele de jumatate de litru

10*1=10l sunt in sticlele de un litru

10+6=16l sunt in total

16l=1600cl
6 4 6
2014-06-08T14:43:22+03:00
12 * 0,5 + 10 * 1 = 6 + 10 = 16 litri
Eu am scris un mesaj (cel de deasupra) si acum e in dublu exemplar !!!?????
depinde, mie la mesaje mi-a aparut de vreo 6 ori acelasi mesaj
Multumesc pentru confirmare. Am patit-o o data la editarea unui raspuns. Cand am apasat pe butonul adauga raspunsul a aparut un mesaj "A APARUT O EROARE", iar dupa inchiderea ferestrei de eroare, raspunsul meu nu mai era. Am iesit si duma un timp am revenit sa rezolv problema. Am gasit raspunsul meu dar in dublu exemplar. Un moderator mi-a sters unnul din "raspunsuri" si mi-a trimis mesaj ca nu pot primi puncte de doua ori pentru aun singur raspuns, dar nu era vina mea.
daca patesti asa, depinde de la ce se intampla conexiunea e proasta, userii sunt multi si supraaglomereaza site-ul, asteapta putin sa treaca mesajul pe fond galben sau albastru si dupa apasa din nou la raspunde, iti va aparea tot ceea ce ai scris pana sa fi fost intrerupt, nu iesi de pe pagina, incearca pana iti apare ca ai raspuns
Multumesc.