10.Dallas
San Jose
San Diego
San Antonio
Phoenix
Philadelphia
Houston
Chicago
Los Angeles
1.New York
11.Dallas
10.San Jose
9.San Diego
8.San Antonio
7.Phoenix
6.Philadelphia
5.Houston
4.Chicago
3.Los Angeles
2.New York 1.Washington D. C.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T13:36:48+03:00
1 New York City New York
 
2 Los Angeles California
 3 Chicago Illinois
4
Houstona[›] Texas
 5 Philadelphia Pennsylvania
 
6 Phoenix Arizona
 7 San Antonio Texas
 
8 San Diego California
 9 Dallas Texas
 
10 San Jose


Dupa Nr de locuitori
2 5 2
2014-06-08T13:38:20+03:00
Dallas, Texas
San Jose, California
 San Diego, California
San Antonio, Texas
Phoenix, Arizona
Philadelphia, Pennsylvania
Houston, Texas
 Chicago, Illinois
 Los Angeles, California
New York, New York


2 5 2