VICTOR A ECONOMISIT IN PUSCULITA SA O SUMA DE BANI DIN: 150 MONEDE DE 10 BANI;13 MONEDE DE 5 BANI SI 12 MONEDE DE 50 BANI .EL SCHIMBA MONEDELE IN BANCNOTE .AFLATI CE FEL DE BANCNOTE AR PUTEA VICTOR SA PRIMEASCA IN SCHIMB SI CATE MONEDE AR RAMANE NESCHIMBATE ?

2
VA ROG ....AJUTOR
RASPUNSUL ESTE 2145 BANI... II RAMAN 45 BANI

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T13:00:11+03:00
Calculam cati bani a strans
150*0,1 lei =15 lei
13 * 0,05 lei = 0,65 lei
12*0,5 lei  =6 lei
Suma totala este 15+6+0,65=21, 65 lei
Aceasta suma o poate schimba in 2 bancnote de 10 lei  si o bancnota de 1 leu si ii mai raman 0,65 lei adica 65 de bani adica raman neschimbate cele 13 bancnote de 0,05 lei

2014-06-08T13:48:05+03:00
150*0,1 lei =15 lei
13 * 0,05 lei = 0,65 lei
12*0,5 lei  =6 lei
15+6+0,65=21, 65 lei (suma totala0
 2 bancnote de 10 lei
 o bancnota de 1 leu
 mai raman 0,65 lei = 65 de bani
13 bancnote de 0,05 lei

1 5 1