Sublineati predicatele si aratati ce valuare are verbul a fi in urmatoarele enunturi :
eu eram in casa.
bunici mei erau in gradina.
eu as fi vrut sa fi venit inauntru ca sa-mi spuna o poveste.
basmele lor sunt frumoase si vechi si pentru mine intotdeauna vor fi o incantare

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T10:18:06+03:00

eu eram in casa.-verb predicativ(valoare predicativa)
bunici mei erau in gradina.(verb predicativ)
eu as fi vrut sa fi venit inauntru ca sa-mi spuna o poveste.(verbe auxiliare)
basmele lor sunt frumoase si vechi si pentru mine intotdeauna vor fi o incantare(verbe copulative)

1 5 1
2014-06-08T10:45:32+03:00
 eram -verb predicativ
 erau -verb predicativ
as fi   , sa fi venit -verbe auxiliare
 sunt frumoase si vechi  vor fi o incantare - verbe prerdicativ