Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T10:14:34+03:00
In cazul bicicleta mea este noua, cuvantul ``noua`` este adjectiv.
In cazul mam trezit la ora noua, cuvantul ``noua`` este numeral.

Raspunsul este: Voinicul intra.
facusem si nu eram sigura...multumesc mult de tot ai cel mai bun
deoarece propozitia simpla este formata doar din subiec si predicat
placerea a fost de partea amandurora
:*
2014-06-08T10:27:30+03:00
In cazul bicicleta mea este noua, cuvantul ``noua`` este adjectiv.
In cazul mam trezit la ora noua, cuvantul ``noua`` este numeral adejectival 
1 1 1