Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T10:14:47+03:00
Corpurile luminate sunt corpurile care primesc lumina.Corpurile luminate sunt:
-transparente(geamul,celofanul)
-opace(nu lasa lumina sa treaca prin ele)(lemnul,fierul etc)
-translucide(trece prin ele doar o parte din lumina(geamul mat)
4 4 4
2014-06-08T10:16:13+03:00
Eu am invatat la scoala ca un corp luminat ar fi luna de exemplu.

3 3 3