Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T09:13:01+03:00
   Lupul, deși nu este nici pe departe cel mai mare sau mai puternic dintre carnivorele europene, s-a impus încă din cele mai vechi timpuri. El a fost primit ca simbol de daci de licaoni și de alte popoare antice, chiar și romani avându-l ca semn al începuturilor lor
.Este un vânator foarte talentat,însă modul lui de trai are un impediment major: este concurentul direct al omului ,și pe majoritatea zonei lui de răspândire a pierdut în această luptă inegală.Lupul este cea mai mare specie din familia cainilor.

2 5 2
2014-06-08T09:18:46+03:00
 Ursul-  animal salbatic, face parte din categoria  celor mai 
            temute animale ale padurii.Acesta poate alerga cu
            o viteza imensa,avand calitatea de a se putea urca
           Chiar si in cei mai inalti  copaci pentru  a-si  ajunge 
           prada dorita.