Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T22:08:40+03:00
1zi=24h= 24*60= 1440min= 86400sec

1an= 365zile= 365*24=8760h= 8760* 60= 525 600min =525 600*60=  31 536 000 sec
un an are 365 de zile
sau 366 de zile
nu se ia in general anii bisecti
2014-06-07T23:42:21+03:00
1 zi= 24h·60= 1440 min·60= 86400 sec
1 an= 365 zile· 24= 8760 h·60= 525600 min·60=31536000 sec

Transformi.
Iti mai dau un exemplu:
10 ani=.... h

ani
zile
ore

10 ani= 10·365=3650 zile· 24= 87600 h

Sper ca e bun acest raspuns.

Bafta!