Un automobil merge pe un drum paralel cu calea ferata cu o viteza de 90km|h si ajunge din urma un tren care are o viteza de 60km|h . In cat timp reuseste automobilul sa depaseasca trenul,daca lungimea trenului este de 250m.

2

Răspunsuri

2014-06-08T07:30:09+03:00
[90;60]=180 km 

180km=180 000m
180 000+250=180 250m trebuie sa parcurga automobilul pentru ca sa intreaca trenul

90km/h= 90 000m/3600sec= 25 m/sec este viteza automobilului

180 250:25= 7210m depaseste trenul
7210m=7,2km 
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-08T13:22:37+03:00
Diferenta de viteza este de 30 km pe ora si trebuie sa vedem in cat timp parcurge autoturismul 250 m 
30 km ............60 min
1 km ...............60:30=2 min
250 m = 1 km : 4
2min=2*60 s= 120 s
120 s : 4= 30 s
In 30 de s automobilul depaseste trenul
1 5 1