Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T19:27:42+03:00
Cratima, semn ortografic, s-a folosit in structura citata pentru a marca elidarea hiatului, pentru a marca lipsa sunetului 'i', pentru a pastra ritmul si masura versurilor si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 2 parti de vorbire diferite: negatia 'nu' si verbul predicativ 'a fi' 
38 4 38
Comentariul a fost şters
cratima, semn ortografic, s-a folosit in secventa citata pentru a marca elidarea hiatului, pentru a marca lipsa sunetului 'e' si pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a2 parti de vorbire: pronumele reflexiv 'se' si verbul auxiliar 'au' ce ajuta la formarea timpului perfect compus
Comentariul a fost şters
n-ai pentru ce ;)
2014-06-07T19:29:56+03:00
În structura nu-i, ține locul vocalei î, dacã nu ar fi cratima, nu-i ar deveni nu îi, adică nu este. Sper cã te-am ajutat.Multã baftã ! :*
11 3 11