Răspunsuri

2014-06-07T18:36:53+03:00
Da este gresita exprimarea trebuia:
Mi-am facut ziua?
Nu la asta ma refeream. E din englezescul: he made my day.. Adica Mihai mi-a facut ziua pentru ca mi-a daruit un catel.
aaaaa, atunci nu este gresita?
bine!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T18:40:13+03:00
Dar eu consider că este ok , bazându-mă pe criterul verbal .. atât ' eu ' ©ât şi o altă persoană poate face ziua cuiva , în sens că o poate înviora , toate momentele frumoase datorându-i-se acelei persoane .. 
 MI-am făcut ziua ..hmm .. s-ar referi că tu însuţi ţi-au adus fericiri .., tu însuţi ţi-ai făcut ziua frumoasă .......? Nu este ceva logic ? 

3 3 3