Transcrie propozitiile din fraza urmatoare,precizand felul acestora:In anii mei de scoala,in sport si in matematica,copiii erau incurajati spre competitie ,care ducea la vizibilitatea sociala,un element incontestabil stimulativ la orice varsta.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T18:32:57+03:00
Pana la 'pre competitie' e principala si pana la sfarsit atributiva
1 5 1
2014-06-07T18:34:46+03:00
:In anii mei de scoala,in sport si in matematica,copiii erau incurajati spre competitie ,care ducea la vizibilitatea sociala,un element incontestabil stimulativ la orice varsta
 

p1 =  " 
In anii mei de scoala,in sport si in matematica,copiii erau incurajati spre competitie"  = propoziţie principală ( regenta frazei ) 
p2 =  "care ducea la vizibilitatea sociala,un element incontestabil stimulativ la orice varsta." = Atributivă. 

1 5 1