Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T18:20:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P=2(L+l)=2(7+4)=22 cm
7 4 7
2014-06-07T18:22:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P = 2L + 2l 
P 2 *7 + 2 * 4 ⇒ P = 14 + 8 
P = 22 cm .