Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T17:45:04+03:00
Dar mai poate avea valoarea morfologica de substantiv comun simplu, exemplu:

i-am dat in dar o floare lui Sorin

dar, in secventa citata "avand aceeasi masa, dar proprietati opuse" este conjunctie coordonatoare adversativa
1 5 1
2014-06-07T18:03:31+03:00
Mai poate fi:
-substantiv comun
ex: De ziua mamei i-am facut cel mai frumos dar
-interjectie
ex: Dar!! Ti-am zis sa scri !