Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T16:12:35+03:00
X+y=316
x+5=2y
x=2y-5
2y-5+y=316
3y-5=316
3y=321
y=107
x=2*107-5
x=209
2 3 2
2014-06-07T16:19:47+03:00
A+b=316                                                                                                                          a+5 = 2b=)a = 2b-5                                                                                                          2b-5 +b = 316 /+5 =) 2b+b = 316+5 =) 3b=321/:3 =) b = 107                                                a= 2b-5 =)a= 2*107 -5 =) a = 214-5 =) a= 209
1 5 1