Comentariul a fost şters
Asta e si pe TPU:)) Oricum mersi
era frumoasa fos.

aveau un foc la inima.

s-a facut foc de suparare.

când s-a infuriat i-a iesit foc din gura.

am pus lemne peste foc.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T15:25:51+03:00


era frumoasa fos.

aveau un foc la inima.

s-a facut foc de suparare.

când s-a infuriat i-a iesit foc din gura.

am pus lemne peste foc.

3 5 3
2014-06-07T15:29:52+03:00
Focul s-a stins.
Fratele tau este frumos foc.
Arma de foc a foc a fost gasita.
Avea un foc la inima
3 2 3