Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T14:55:30+03:00
 Partile principale de propozitie sunt :  -predicatul
                                                       -subiectul
                                                     
                                                     
Comentariul a fost şters
Complemetul si atributul nu sunt parti principale!
miati luat vorba din gura
2014-06-07T14:56:22+03:00
Partile principale sunt subiectul si predicatul