Răspunsuri

2014-02-04T18:44:23+02:00
Pai e b) adj. pron. posesiv , Ac cu prep /atr.adj
de ce se ia ca atribut si nu ca in varianta c) C.c.l ?
Scuze era C) prntru ca al cui e intrebare de genitiv
Pai a, al, ai, ale cui e intrebare de genitiv
ei la raspuns il iau ca d). si nu inteleg de ce.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T18:59:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu cred ca raspunsul este D pentru ca adjectivul este in acelsi caz cu substantivul care este Ac fiind adj are F.S de Atr. Adj si fiind adjectiv nu are prepozitie. Sper ca am facut bine si te-am ajutat :).
1 5 1