Buna. . Cine ma poate ajuta cu o compunere de 80-110 cuvinte, in care sa iti exprimi parerea despre necesitatea vizitarii caselor memoriale si a muzeelor consacrate marilor scriitori romani.
In compunere trebuie sa fie: Sa-ti exprimi parerea despre necesitatea vizitarii muzeelor si a caselor memoriale.
Sa indici doua motive care te-au determinat/ te pot determina sa vizitezi muzeele si casele memoriale ale marilo scriitori romani! MULTUMESC :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T18:36:43+02:00
Parearea mea despre necesitatea vizitarii muzeelor si a caselor memoriale este sa vizitam cat mai multe cu putinta deoarece  ne inbogatim cunostiintele despre parinti limi romane  si oameni care au contribuit la istoria romaniei asa si cu muzeele care ne prezinta o mare parte din obiectele care necesitau cand cand oamenii nu erau asa dezvoltati ca noi .Doua motive care ma determina sa  sa vizitez muzee si case memoriale din romania este ca sami imbogatesc cunostintele si 2 sa aflu despre poetii oameni si multe alte lucruri.

sper ca te am ajutat 
24 3 24
2014-02-04T19:48:39+02:00
Muzeele consacrate marilor scriitori romani reprezinta istoria si dragostea pentru limba noastra, reprezinta dragostea de poporul nostru, vizitind un astfel de muzeu poti resimti  sentimentele scriitorilor care ne-au lasat scriitorii nostri , si poti cunoaste multe lucruri care ei ne-au lasat ca mostenire precum intelepciunea din cartile lor( sory ca nu am pus semnele de punctuatie)
14 3 14