Răspunsuri

2014-06-07T13:02:31+03:00
Deoarece un pătrat are patru laturi...(4×45)×4 =7 20 de m trebuie sa parcurgă feletw
??
poate asta e distanta parcursa de fete
Da ăsta e..
nu esti explicit
Ca e și greu sa iti dai seama... un pătrat are 4 laturi egale , o singura latura are 45 de m , în total 180 și dacă trebuie sa facă 4 ture = 720 de metri...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T13:05:04+03:00
45x4=180
4x180=720
Distanta parcursa  este de 720 de metri.

10 4 10