Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T12:40:59+03:00
              Prima comparatie"marmura ca laptele" sugereaza aspectul marmurei,a carei culoare deschisa,alba se aseamana cu spuma laptelui,se creeaza astfel o imagine cromatica.
              Cea de-a doua comparatie"ca seninul cerului" evidentiaza culoarea albastru-deschis a cerului,creandu-se a astfel tot o imagine cromatica.
2 5 2
2014-06-07T12:45:33+03:00
"marmura ca laptele" ⇒ adica marmura alba asemanata cu laptele
"ca seninul cerului"
⇒ adica linistea cerului.