Scrie raspunsuri scurte la intebarile de mai jos, in care sa folositi urmatoarele conjunctii si locutiuni conjunctionale subordonatoare: daca, sa, incat, pentru ca.!!!
a)-La ce va ganditi?
-.....
b)
-Care a fost motivul nerespectarii regulilor jocului?
-.....
c)-Cat de neatenti ati fost la testul de matematica?
-......
d)-Ce ati fi facut in cazu in care pietonul ar fi traversat la culoarea rosie a semaforului?
-......

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T12:10:21+03:00
A) Ma gandesc sa citesc un roman.

b) Pentru ca toti vor sa castige.

c) Atat de neatenti incat am gresit jumatate din test.

d) Daca ar fi tranversat pe rosu i-as fi spus ca nu e bine.
2 5 2
2014-06-07T12:11:23+03:00
Daca as fi fost acolo as fi luat premiul
sa stii ca am uitat regulile
incat amluat toti 4
as fi oprit pentru ca nu vreu sa mreg la inchisoare
1 5 1