Completeaza spatiile libere folosind cate o propozitie secundara introdusa prin cate o conjunctie subordonatoare adecvata:
a) Si-ar fi parcat masina aproape de hotel...
b) Nu ma asteptam...
c) Alexandru ii povesti totul prietenului sau...
d) Nimeni nu va sti vreodata...
e) Am trait momente frumoase aici...
f) Uneori nu ma pot abtine...
g) Zambetul lui parea fortat...
h) Batrana se ridica din pat...
i) In viata ei, n-a vazut un om atat de incantat...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-07T11:25:13+03:00
A) ... daca ar fi avut spatiu suficient .
b) ... sa fi fost atat de frumos .
c) ... chiar daca acesta nu-l asculta .
d) ... cine e faptasul .
e) ...fiindca e un loc special pentru noi .
f) ... fara sa nu ma gandesc la acel lucru .
g) ... ca si cum ar ascunde ceva .
h) ... chiar daca nu avea ajutor .
i) ... care zambea continuu .
2014-06-07T11:33:52+03:00
Ca sa o vada mai bine, la acest cadou, de intamplarea de la scoala, de acest secet, in tabara, sa spun la cineva, de lume, si se duse la toaleta, de el.