Răspunsuri

2014-02-04T18:08:25+02:00
4,49=449/100 ; 141/20 ;11/2 sunt numerele
ma=(449/100 +11/2 +141/20)/3
(aduci la acelasi numitor si iti da ca ma=568/100=>ma=5,68
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T18:14:32+02:00
Se aduna cele 3 numere si se impart la 3
a=449/100
b=7*20+1/20=141/20
c=5*2+1/2=11/2
se aduc la acelasi numitor (numitorul comun este 100
se amplifica b cu 5, c cu 50
Media aritmetica este 44+705+550/300 = 17,04 / 3 = 5,68