Cum se calculeaza media la matematica si romana? Daca puteti, sa-mi si explicati, va rog.

2
38,2:4=9,55
asta e media
daca 9,55 se pune 10 in catalog , habar n-am
se pune , desigur ..media încheiată va fi categoric 10 .
Da, se pune. Asa a spus doamna de romana.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T23:49:33+03:00
Fie T = teză 
 mo = medie oral 
 mg = medie generală . 
  
  mg = 3 · mo + t 
             4 

Mersi.
Si apoi rotunjesc
nu ...
Bine, atunci numai rotunjesc
Ti-as da un multumesc pe profil, dar nu pot deoaree ti-am mai multumit odata.
2014-06-06T23:51:51+03:00
Media din oral o inmultesti cu 3 aduni cu nota din teza si imparti la 4
de ex: 8+8+5=21/3=7
7*3=21+5=26/4=6.5
Faci o medie a notelor pe care le ai în catalog ,apoi înmulțești cu 3 ,la care adaugi și teza , rezultatul îl împarți la 4.
Mi-a iesit 37,75