Răspunsuri

2014-06-06T22:27:08+03:00
Cardinalul unei multimi este nr. elementelor acelei multimi
este un număr ataşat unei mulțimi M (notat \overline {\overline M} \! sau card \; M \!) şi clasei mulţimilor echivalente cu aceasta.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T22:28:03+03:00
Nr. elementelor.

Exemplu: Calculati cardinalul multimii A.
               A={1,2,5,7,9}
               card. A=5

Succes in continuare

1 5 1