Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T22:23:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V=l³=(0,04)³= 0,000 064dam³= 64dm³

1dm³=1l

V=64l
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-06-06T22:35:42+03:00
Volumul cubului(Vc)=l³(latura la a 3 a)
Vc=0,04x 0,04x0,04
Vc=0,000064dam³
0,000064dam³=64dm³
1dm³=1l
64dm³=64litri
ca deja l-a pus pe alu' MYKY
Scuze
N-ai vazut ca pana la urma am inteles explicatia ta.
Te rog, nu vreau sa ne certam
ESTI CIUDATA?!