Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T18:01:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
  Intrebarile complementului circumstantial de loc sunT :  unde, de unde, pana unde , incotro?????

4 4 4
2014-06-06T18:01:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Unde?, de unde?, până unde?. incotro ?