Răspunsuri

2014-06-06T17:50:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe cine?ce?exemplu:a citit cartea.Ce a citit?Cartea.succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T20:17:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 Intrebarile complementului direct  sunt : - ,,pe cine ?''
                                                           -,,ce?''
1 5 1