Albania - capitala Tirana, Andorra - capitala Andorra la Vella, Austria -capitala Viena, Belarus - capitala Minsk, Belgia - capitala Bruxelles, Bosnia si Hertegovina - capitala Sarajevo, Bulgaria - capitala Sofia, Cehia - capitala Praga, Cipru - capitala Lefkosia/Nikosia, Croatia - capitala Zagreb, Danemarca - capitala Copenhaga, Elvetia - capitala Berna, Estonia - capitala Tallinn, Finlanda - capitala Helsinki, Franta - capitala Paris, Germania - capitala Berlin, Grecia - capitala Atena, Irland
Irlanda - capitala Dublin, Islanda - capitala Reykjavik, Italia - capitala Roma, Letonia - capitala Riga, Liechtenstein - capitala Vaduz, Lituania - capitala Vilnius, Luxemburg - capitala Luxemburg, Macedonia - capitala Skopje, Malta - capitala Valletta, Marea Britanie - capitala Londra, Moldova - capitala Chisinau, Monaco - capitala Monaco-Ville, Norvegia - capitala Oslo, Olanda - capitala Amsterdam, Polonia - capitala Varsovia, Portugalia - capitala Lisabona, Romania - capitala Bucuresti
San Marino - capitala San Marino, Serbia si Muntenegru - capitala Belgrad, Slovacia - capitala Bratislava, Slovenia - capitala Ljubljana, Spania - capitala Madrid, Suedia - capitala Stockholm, Ucraina - capitala Kiev, Ungaria - capitala Budapesta, Vatican - capitala Vatican;
Serbia - belgrad si Montenegru -potgorica

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T17:15:41+03:00
Austria-capitala Viena
Danemarca-capitala Copenhaga
Germania-Capitala Berlin
Letonia-capitala Riga
Spania-capitala Madrid
Suedia-capitala Stockholm
Romania-capitala Bucuresti
Olanda-capitala Amsterdam
Lituania-capitala Vilnius
Grecia-capitala Atena
Estonia-capitala Tallinn
Belgia-capitala Bruxelles
Bulgaria-capitala Sofia
Finlanda-capitala Helsinki
Luxemburg-capitala Luxemburg
Polonia-capitala Varsovia
Slovacia-capitala  Bratislava
Ungaria-capitala Budapesta
 Slovenia-capitala Ljubljana
Portugalia-capitala Lisabona
Italia-capitala Roma
Franta-capitala Paris
Cipru-capitala Nicosia
Cehia-capitala Praga

acestea sunt tarile care fac parte din U.E

1 5 1
2014-06-06T17:24:01+03:00
Germania-berlin
elvetia-berna
austria-Viena
Polonia-Varsovia
Cehia-Praga
Slovenia-Bratslava
Ungaria-Budapesta
Romania-Bucuresti
R.Moldovei-Chisinau
Liechtenstin-Vaduz
italia-roma
spania-madrid
grecia-atena
bulgaria-sofia
albania-tirana
r.macedonia-skopje
bosni hertegovina-sarajevo
croatia-zagrab
vatican-vatican
monaco-monaco-ville
belarus-minski
ungria-kiev
rusia moscova
franta paris
belgia bruxelles
luxemburg luxembourg-ville
olanda haga
regatul unit londra
ilanda dublin
danemarca coperhaga
norvegia oslo
suedia stockholm
finlanda helsinki
islanda reyhjavil

1 5 1