Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T17:15:12+03:00
2014-06-06T17:15:39+03:00
X³ - 1 = (x - 1)(x² + x + 1)
Cum ati ajuns la acest rezultat?
Se vede ca ecuatia atasata polinomului x^3 -1 = 0 este verificata de x = 1. Inlocuim si obtinem 1^3 - 1 = 0 . Daca x = 1 e solutie rezulta ca polinomul se divide cu polinomul (x - 1) Nu trebuie altceva decat sa faci impartirea una sub alta dintre polinomul x^3 - 1 (deimpartit) si x - 1 impartitor. Sti sa faci impartire intre polinoame ?