Indicati felul atributelor pronominale din urmatorul text :

Florile din gradina lui sunt frumoase .Petalele lor multicolore invioreaza peisajul .Buchetul de la el e aranjat cu mult gust ( Va rog frumos sa ma ajutati )

2

Răspunsuri

2014-06-06T16:41:24+03:00
,,lui''-atribut pronominal exprimat pri n pronume personal;
,,lor''-atribut pronominal exprimat pri n pronume personal;

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T16:42:21+03:00
Lui , lor ,  = Atribute pronominale genitivale 
de la el = Atribut pronominal prepoziţional .