Răspunsuri

2014-06-06T15:36:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Colegii are 2 de i, deci primul este desinenta de plural si al doilea este articolul hotarat enclitic
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T15:37:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Coleg-colegi - asta-i pluralul
cltimul i este articularea cu articolul hotarat i
3 4 3