Cand Crina avea 12 ani, fratele ei avea 2 ani. Acum au impreuna 56 de ani. Cati ani are fiecare in prezent? Vreau sa-mi raspundeti in exercitii.

2
Fratele: _
Si acolada 56
Crina are 23 ani, iar fratele sau are 13
Fratele ei are 23, iar ea are 33
Asta e raspunsul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T15:10:15+03:00
C-f=12-2=10
c=10+f

c+f=56
10+f+f=56
10+2f=56
2f=56-10
2f=46
f=46:2
f=23

c=23+10
c=33 ani

unde c - crina
f - frate
1 5 1
2014-06-06T23:04:53+03:00

c-f=12-2=10

c+f=56

c=f+10

f+10+f=56

2f+10=56

2f=56-10

2f=46

f=46:2

f=23

c=23+10

c=33