Explicati cum s-au format cuvintele:luminată, totdeauna, sforțare,aceea.

2
luminata-> s-a format prin derivare cu ajutorul sufixului "-ta", totdeauna-> derivare cu prefixul "tot" .....
luminata-format prin derivare cu sufixul "ata"de la verbul"a lumina" totdeauna-format prin compunere
totdeauna-cuvant format prin sudare

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-04T16:50:55+02:00
Luminata=s-a format prin derivare de le cv de baza a lumina +suf ata
totdeauna=s-a format prin compunere,prin subordonare
fortare=sa format derivare de la cv de baza forta+suf tare
aceea=s-a format prin compunere ,prin subordonare
8 4 8
2014-02-04T17:03:18+02:00
Luminata-> s-a format de la cuvantul de baza lumina cu sufixul "-ta".

7 2 7