Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-06T14:04:43+03:00
7 min=420 s
5h=300 min
360s=6 min
74h=3 zile si 2 h
780s=13 min
240min=14400 s 
7h=420 min 
48h=2 zile 
1 jumatate ora=30 min 
1 sfert ora=15 min 
10 min=600 s 
3 sferturi ora=45 min
3 3 3
2014-06-06T19:09:11+03:00
7min=420s
5h=300min
360s=6min
74h=3 zile si 2h
780s=13min
2400min=14400s
48h=2 zile
1 jumatate de ora=30min
un sfert de ora=15min
10min=600s
3 sferturi de ora=45min