De clasa a v-a.
sunt 3 feluri de complement care sunt: de loc,de timp si de mod.
fiecare are cateva intrebari de ezemplu cel de mod are intrebarile:de unde?,unde?,pe unde? ,pana unde?, incotro? de timp cu intrebarile sale: cand? decand? pana cand? cat timp? iar de mod: pe cine ?
Ms mult!
c.c de mod nu raspunde la intrebarea pe cine? ,ci cum ? :P

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T13:44:46+03:00
Complementul este partea secundara de propozitie care determina un verb.
Sper ca te-am putut ajuta!
3 5 3
2014-06-06T13:45:22+03:00
Complementul este partea secundara de propozitie care determina un verb , o loc. verbala, un adjectiv, o loc. adjectivala, un adverb, o locutiune adverbiala sau o interjectie.
3 2 3