Răspunsuri

2014-06-06T12:00:06+03:00
Acestea stau numai pe langa substantive si adverbe (atribute care stau pe langa verbe)

mersi mult
cand pui o intrebare la substantiv iti raspunde un atribut
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T12:08:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ele raspund la imtrebarea care?
lanul de grau copt se vede in zare. 
care lan? de grau=> atr subtantival prepozitional
care grau> copt=> atr adjectical