Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T11:44:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
El face o plimbare.
face-mod ind ,timp prezent

a facut-mod ind,timp perfect compus
facui-mod ind, timp perfect
faceam-ind, t.imperfect
facusem-ind ,timp mai mult ca perfect 
Acestea sunt timpurile indicativului
Daca poti te rog sa ma marchezi ca cel mai bun...............
2014-06-06T11:46:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ea a imbracat o rochie neagra si parul ei curgea pe spate ! 
                                                            ----^----
                                                            :
2 3 2