Amfibieni reprezinta clasa de vertebrate care, acum aproximativ 350-400 de milioane de ani au parasit mediul acvatic pentru a cuceri uscatul .
Prezinta adaptarea a amfibienilor la mediul acvatic si adaptare a a amfibienilor la mediul terestru.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T11:27:17+03:00
Au membrana interdigitala la picior- adaptare la mediul acvatic
au respiratie dubla pulmonara si cutanata -adaptare la mediul terestru
10 4 10
Comentariul a fost şters
serios? adica dupa ce te ajut ma insulti?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
  • Utilizator Brainly
2014-06-06T12:38:47+03:00
Amfibienii adptare la mediul acvatic si terestru
4 3 4