Determina lungimea laturii BC stiind ca perimetrul triungiului ABC este egal cu 12 m

2
25=9+16
bine, si ai si perim, adica 12=3+4+BC => BC=12-7=> BC=5
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-06T10:52:48+03:00

P=AB+AC+BC

12=3+4+BC

BC=12-3-4

BC=5

                                                    SAU

ΔABC DREPTUNGHIC

⇒BC²=AB²+AC²

BC²=4²+3²

BC²=16+9

BC²=25

BC=√25

BC=5


sper ca te-am ajutat

2014-06-06T10:52:55+03:00
Iti pot spune de pe acum ca AB este 5, pt ca 3, 4, 5 sunt numere pitagoreice.
AB^2=3^2+4^2
AB^2=9+16
AB^2=25
AB= radical din 25
AB=5
1 5 1